https://www.cappelendamm.no/_synlig-laring-john-hattie-9788202415174
Originaltittel: Visible learning - synthesis of over 800 meta-analyses relating to achievement
Boka er en sammenfatning av metaanalyser som er basert på mer enn 50 000 studier og mange millioner elever. Analyser og drøfting av 138 variablers betydning for elevers læringsutbytte.
Hattie, J. (2013). Synlig læring: et sammendrag av mer enn 800 metaanalyser av skoleprestasjoner Oslo: Cappelen Damm akademisk.
Utsteder | Oslo: Cappelen Damm akademisk |
---|---|
Publikasjonsår | 2013 |
ISBN | 9788202415174 |
Forfatter | John Hattie
|
Tittel | Synlig læring: et sammendrag av mer enn 800 metaanalyser av skoleprestasjoner |
Sider | 553 |
Språk | Norsk (bokmål) |
Temaer | Relasjonsbasert klasseledelse |
Stikkord | Læring metaanalyser skoleprestasjoner læringsutbytte undervisning og læring |
