https://www.cappelendamm.no/_synlig-laring---hvordan-vi-larer-john-hattie-gregory-yates-9788202443078
Originaltittel: Visible learning and the science of how we learn
Boka er en syntese av forskning som bygger på velkjente læringsteorier og om evidensbaserte analyser av læringsprosesser. Boka viderefører og utdyper viktige prinsipper og ideer fra de to foregående bøkene av Hattie; Synlig læring og Synlig læring for lærere.
Hattie, J. & Yates, G. (2014). Synlig læring Oslo: Cappelen Damm akademisk.
Utsteder | Oslo: Cappelen Damm akademisk |
---|---|
Publikasjonsår | 2014 |
ISBN | 9788202443078 |
Forfattere | John Hattie, Gregory C.R. Yates
|
Tittel | Synlig læring |
Sider | 431 |
Språk | Norsk (bokmål) |
Temaer | Relasjonsbasert klasseledelse |
Stikkord | Læring metaanalyser skoleprestasjoner læringsutbytte undervisning og læring |
