http://hdl.handle.net/11250/2500893
Opprapp06 18 Online (pdf)
I denne kartleggingsundersøkelsen i alle grunnskoler og kommuner i Hedmark har elever, foreldre, lærere og skoleledere vært informanter. Svarprosenten er gjennomgående svært høy, så vi kan med høy grad av sikkerhet si at resultatene som presenteres er representative for Hedmark. Det må imidlertid tas et lite forbehold for foreldrenes svar selv på grunn av noe lav svarprosent, selv om den er høyere enn i de fleste andre foreldreundersøkelser. Selv om resultatene som presenteres innebærer en sammenligning av både kommuner og regioner, er ikke hensikten rangering. Hensikten med denne rapporten er å gi kommuner og skoler et grunnlag for sine egne refleksjoner og analyser, og samtidig peke på noen områder vi ser som særlig viktige.
Nordahl, T. & Sunnevåg, A. & Nordahl, S. Ø. & Egelund, N. (2018). Kultur for læring i skolen: Hedmark
Hentet fra http://hdl.handle.net/11250/2500893
Utsteder | Høgskolen i Innlandet |
---|---|
Publikasjonsår | 2018 |
ISBN | 9788283800418 |
Forfattere | Thomas Nordahl, Anne-Karin Sunnevåg, Sigrid Øyen Nordahl, Niels Egelund
|
Tittel | Kultur for læring i skolen: Hedmark |
Sider | 218 |
Språk | Norsk (bokmål) |
Temaer | Skole, Læring, Kartlegging, "Kultur for læring" |
Stikkord | Kultur for læring, skole, Kartlegging |
